Sivut

keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

Yukicon 3.0

Heippa taas pitkästä aikaa! Olen ollut taas aika hiljainen nukkeilupuolella, mutta täällä minä jälleen olen~

Mutta asiaan. Kävin viikonloppuna Yukiconissa. Siellä oli ihan mahdottoman hauskaa ja oli ihana tavata joitain ihmisiä ;__;<3 Mulla on ikävä jo nyt, toivottavasti nähdään tulevissakin coneissa! En ottanut hirmuisesti mitään kuvia ja tästä tulee tosi lyhyt postaus, mutta parempikin se kuin ei mitään? :'D

Käväisin yhdessä nukkemiitissäkin lauantaina ihastelemassa muiden nukkeja. En saanut puhuttua oikeastaan kenellekään yhtään mitään koska en omista minkäänlaisia sosiaalisia taitoja, mutta tuota noin niin... Yrittäkää nauttia näistä vähäisistä ja huonolaatuisista miittikuvista?


IMG_3500

IMG_3506
Saran ihanuus<3
 
IMG_3507

IMG_3508

IMG_3509
Alisan ihana neiti~

IMG_3510

IMG_3512

IMG_3513
Raikan Koume~
IMG_3514

IMG_3515
Erikan täydellinen herra<3
IMG_3517

IMG_3518

IMG_3520
Tarkennus kivasti kengissä mutta kun ;__;<3
IMG_3523

IMG_3525
Ennin neitokainen~
IMG_3528

IMG_3530


 
Toivottavasti tykkäsitte! Seuraavaan postaukseen!~ Jos musta ei kuulu mitään niin luultavasti oon itkemässä rahojeni perään.. Tokyo ghoul oi miksi. Ostin vaan 3 mangaa mut silti.

3 kommenttia:

  1. Kuvat olivat tosi hienoja!!!! <3 Oli tosi mukavaa katsella muiden nukkeja! ^^

    Yukicon.... ;--; Olisin halunnut tulla sinne.. </3 ;_; No, ehkä pääsen sinne ensi kerralla. ;)
    Kiva juttu, jos yukiconissa oli hauskaa! ^-^

    Oikein kivaa viikon jatkoa sinne!

    ~Hunaja~

    VastaaPoista
  2. Mahtava miittipostaus, voisin ottaa nuo kaikki ihanat nuket itselleni ^__~ ♥️ Mahtava kuulla että yukicon oli hauska, ehkä sitä itsekin vielä tulisi lähdettyä johonkin coniin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Diamond ja Hunaja!^^
      Olen ehdottomasti samaa mieltä, kaikki nuo nuket ovat aivan ihania<3
      Ja kannattaa kokeilla coneilua!

      Poista